luni, 28 decembrie 2009

Ca de Craciun....

De 3 ani, nu am mai facut Craciunu acasa, cu mama...pana anu asta sincer nu ma simteam vinovata, fiind o sarbatoare de familie...si eu plecand de acasa....nu stiu din ce motiv sau ce motive ma simt cam vinovata....
Imi pare rau ca s-a certat cu fratello, si nu prea isi mai vorbesc...sper sa treaca si asta....
Si ca sa fiu mai optimista...m-am uitat pe "Lista de dorinte pentru 2009" si am remarcat ca am realizat 2 din cele 10 dorinte pe care le aveam pentru anul acesta....nu stiu daca e bine sau daca e rau...stiu ca se poate si mai bine, dar....e ok si asa. La anu sper sa le realizez si pe celelalte, plus cele pe care le am pentru 2010. Si la sfarsit de 2010, sa zic am reusit sa realizez tot ce imi doream:)
Pana atunci mai e ceva, cam un an, si sa fiu si eu in ton cu perioada aceasta, va doresc sa aveti un an nou plin de impliniri si de realizari si de foarte multa sanatate.

Niciun comentariu: